Axe Throwing

 

AXE Throwing - Odkryj w sobie drwala!

Jesteśmy jedynym miejscem na całym Podkarpaciu, i jednym z nielicznych w Polsce, oferującym tego typu rozrywkę. Axe throwing, czyli rzucanie siekierami do celu, to totalna nowość w ofercie Malawa FunParku, która przywędrowała do nas aż zza Oceanu, gdzie stała się hitem. Największą furorę robi przede wszystkim na wieczorach kawalerskich, co absolutnie nie oznacza, że ta atrakcja nie jest przeznaczona również dla kobiet. Pomimo tego, że siekiera to atrybut drwala, płeć żeńska nieźle daje tu popalić! Taki rodzaj rozrywki to idealna opcja przede wszystkim dla tych, którzy lubią rywalizować i dobrze się zabawić oraz dla tych, którzy chcą się odstresować i dać upust złym emocjom. Axe Throwing to atrakcja skierowana do osób pełnoletnich oraz dla tych, którzy ukończyli 16 rok życia i posiadają pisemną zgodę opiekuna prawnego.

Aby Axe throwing było w pełni bezpieczną grą oraz dostarczyło Wam maksymalną dawkę rozrywki i 100% satysfakcji, należy zapoznać się z zasadami rzucania. Możecie to zrobić jeszcze zanim odwiedzicie Malawa FunPark.


ZASADY GRY czyli siekierkowe Fair Play

 
Technika
- siekierę trzymamy mocno w obydwu dłoniach, podobnie jak kij baseballowy, a ostrze musi być w pozycji pionowej,
- bierzemy rozmach, umieszczając siekierę z tyłu głowy i się delikatnie odchylamy,
- pewnym ruchem wyrzucamy siekierę.

Przed rozgrywką
1. Rozpoczynamy od gry w "kamień, papier, nożyce"- zwycięzca wybiera tor.
2. Zawodnicy w ramach rozgrzewki oddają po 3 rzuty przed pierwszym meczem i po 1 rzucie przed drugim meczem.
3. Niepisana zasada Axe Throwing mówi, aby przed rozpoczęciem meczu stuknąć się siekierami - nie jest to oczywiście obowiązek ale pozwala zachować ducha sportu.

Rozgrywka
1. Każdy mecz składa się z 3 rund, a każda runda z 5 rzutów.
2. Wygrywa gracz, który wygra 2 z 3 rund.
3. Gra zawsze toczy się do końca trzeciej rundy, nawet jeśli gracz wygrał 2 pierwsze.
4. Jeśli wynikiem meczu jest remis, następuje dogrywka w postaci rzutu dużą siekierą.

 

Zwycięzca może być tylko jeden
 

Rzut dużą siekierą
1. Rozpoczynamy od gry w "kamień, papier, nożyce"- zwycięzca wybiera kto zaczyna.
2. Każdy gracz oddaje po jednym rzucie.
3. Za celny rzut uznajemy trafienie zarówno w pole pod niebieską linią, jak i samą linię.
4. Wygrywa osoba, która w rundzie odda celny rzut, a przeciwnik tego nie zrobił.
5. W przypadku gdy obydwaj zawodnicy oddadzą dobre rzuty, bądź oddadzą złe rzuty, rozgrywkę należy powtórzyć.
W przypadku gdy ostrze siekiery znajduje się na dwóch różnych polach, przy punktowaniu pod uwagę bierze się większość powierzchni, w którą ostrze zostało wbite. Nie bierze się pod uwagi natomiast części ostrza, która nie ma kontaktu z tarczą.

Punktacja
- środek tarczy i czarna obręcz – 5 pkt
- czerwona obręcz – 3 pkt
- niebieska obręcz – 1 pkt
- zielone pola*  - 7 pkt

*Punkty za zielone pola można zbobywać tylko podczas ostatnich rzutów w danej rundzie i tylko jeśli przed tym rzutem zgłosimy taką chęć. Niezasygnalizowane wcześniej, przypadkowe trafienie w zielone pole punktów nie daje. Punktów nie otrzymujemy również, gdy mimo wyrażonych wcześniej chęci w pole nie trafimy.

 

Masz pytania? Napisz do nas.
Oddzwonimy!

Imię i nazwisko
Adres email
Numer telefonu
Wiadomość